دسته‌بندی نشده

ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱

مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱ تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ فرصت باقیست.

لذا ترجیحا ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نفرمائید. متقاضیان محترم با همراه داشتن اصل یا کپی گذرنامه ی جدید خود و نیز عکس رنگی استاندارد با مشخصات مذکور ساعت اداری ۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ به دفتر ما واقع در ستارخان، نرسیده به تهران ویلا، کوچه عنبرافشان، پلاک۲۰، طبقه ۵ مراجعه فرمایند.

جهت پیشگیری از اتلاف وقت نیز ترجیحا پیش از مراجعه می توانید بابت هماهنگی تماس حاصل فرمائید:

۶۶۵۳۱۰۹۱ – ۶۶۵۳۳۰۷۲ – ۶۶۵۳۳۲۵۴ ۰۲۱

لاتاری چیست؟

دولت آمریکا هر ساله از طریق قرعه کشی به ۵۵۰۰۰ نفر از سرتاسر جهان گرین کارت اهدا میکند. هر ساله لیستی از کشورهایی که اتباعشان مجاز به شرکت در لاتاری هستند از سوی اداره مهاجرت آمریکا اعلام میشوند. کشور ما ایران نیز تا به امسال جزو کشورهای مجاز بوده است. معیار اینکه اتباع چه کشورهایی میتوانند در لاتاری شرکت کنند و چه کشورهایی نمیتوانند، بستگی به تعداد مهاجران آن کشور در ایالات متحده دارد. تعداد بسیار زیادی از اتباع کشورها هر ساله از طرق دیگر به آمریکا مهاجرت میکنند.
به واقع لاتاری فرصتی برای کشورهایی است که هر ساله مهاجر کمتری به این کشور گسیل میدارند، تا از این طریق بتوانند موازنه ای بین نژاد و جمعیت مهاجران بوجود آورند. به همین دلیل این برنامه Diversity Visa Lottery (قرعه کشی ویزای گونه گونی) نام گرفته است.
طبق آمار منتشر شده، در حال حاضر حدود یک میلیون و چهارصد هزار ایرانی ساکن ایالات متحده میباشند.
شرایط شرکت در لاتاری برای عموم مردم ایران و ایرانی مجاز است.
شرکت در برنامه ی سالانه ی لاتاری برای تمام افراد واجد شرایط کاملا “رایگان ” می باشد و دولت امریکا از شروع ثبت نام تا زندگی در امریکا هیچ هزینه ای از شرکت کننده طلب نمیکند، چرا که این برنامه یک قرعه کشی است و برنده همانند برنده ی هر قرعه کشی ای نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارد.
در طول ثبت نام و دیدن نتیجه یا قبل و بعد از برنده شدن از شرکت های ثالث یا واسطه و … بارها به طرق مختلف از شما پول درخواست می شود در صورتی که این قرعه کشی از ابتدا تا انتها نیاز به هیچ هزینه ای ندارد.

 

نکاتی برای افراد متقاضی لاتاری:

متقاضی یا میبایست دارای دیپلم دبیرستان (یا معادل آن) باشه, و یا در طی پنج سال گذشته حداقل دو سال در حرفه ای که جهت اشتغال به آن به حداقل دو سال آموزش یا تمرین نیاز است اشتغال داشته باشه .
برای همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال متقاضی نیز در صورت برنده شدن بصورت اتوماتیک ویزای مهاجرت به آمریکا صادر می شه. زن و شوهر می توانند جهت دوبل کردن شانس برنده شدن خود هر کدام بصورت جداگانه تقاضا کنن. اگر زن یا شوهر هر کدوم برنده بشن همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال آنها بصورت اتوماتیک برنده و شامل تقاضا می شن. فرزندان بالای ۲۱ سال و فرزندان متاهل زیر ۲۱ سال می بایست تقاضای جداگانه تنظیم کنن و امکان شرکت از طریق تقاضانامه والدین خود را ندارن.

 

برنامه ویزای مهاجرتی گوناگونی ، قرعه کشی لاتاری گرین کارت آمریکا چیست؟

درباره لاتاری گرین کارت آمریکا

گرین کارت چیست؟

گرین کارت یا کارت سبز ویزای اقامت دائم در آمریکاست. دارنده گرین کارت مانند هر شهروند امریکایی میتواند آزادانه در این کشور زندگی، کار و تحصیل کند. یک فرد ایرانی پس از دریافت گرین کارت میتواند تحت شرایط افراد دارای اقامت، بدون هیچ مشکلی به ایران سفر کند و با همان کارت به آمریکا بازگردد. و بدون ویزا به امریکا رفت و آمد کند.
هرسال برنامه ی قرعه کشی لاتاری گرین کارت آمریکا توسط دولت آمریکا و اداره ی مهاجرت امریکا برگزار می شود و تمام افراد تحت شرایط میتوانند در این برنامه شرکت کنند.

 

مزایای داشتن گرین کارت آمریکا:
  • زندگی در آمریکا: فرد صاحب گرین کارت اگرچه که یک شخص خارجی محسوب می شود و آمریکایی نیست ولی می تواند در آمریکا زندگی کند (live permanently) و تحت حمایت قوانین آمریکا و دولت آمریکا قرار دارد.
  • کار در آمریکا: دارنده‌ی گرین کارت می تواند بعد از کسب مجوز های مربوط در آمریکا مشغول به کارشده و شغل خصوصی یا دولتی داشته باشد.
  • آوردن همسر و بچه ها به آمریکا: دارنده ‌ی گرین کارت می تواند همسر یا بچه های زیر ۲۱ سال خود را به آمریکا بیاورد.
  • اسپانسر: دارنده ‌ی گرین کارت می تواند اسپانسر افراد دیگر شود.
  • درخواست سیتیزن شیپ (شهروندی): دارندگان گرین کارت می توانند برای سیتیزن شیپ شدن اقدام کنند (بطور معمول بعد از گذشت ۵ سال).
  • دارابودن حق تحصیل و دریافت کمک هزینه تحصیلی: دارندگان گرین کارت به عنوان مقیم، حق پرداخت هزینه تحصیلی کمتر برای دانشگاه ها را دارند.
  • داشتن شماره ملی: دارندگان گرین کارت از مزایای داشتن شماره ملی برخودار می شوند، این موضوع برای افرادی که پیش از بازنشستگی دارای ۱۰ سال سابقه کار در امریکا باشند به همراه برخورداری از مزایای بازنشستگی خواهد بود.
عکس صحیح لاتاری

نحوه گرفتن عکس لاتاری :
• عکس مربوط به ۶ ماه گذشته باشد و عکس ثبت نام قبلی قابل استفاده نمیباشد.
• زاویه عکس مستقیم رو به دوربین باشد.
• کیفیت خوب و واضح بدون تاری و سایه باشد.
• رنگ پس زمینه باید سفید یکدست باشد.
• فضای بالای سر و اطراف شانه ها باید معلوم باشد.
• داشتن و نداشتن حجاب فرقی نمیکند فقط حتما باید گردی صورت معلوم باشد
• پوششی مانند شال، کلاه، آرایش غلیظ، عینک، گوشواره، گردنبند و … نباشد
موی شما نباید روی صورت شما را بپوشاند. نیازی به معلوم بودن گوش ها نیست. عکس با حجاب هم برای مسلمانان و سایر ادیانی که حجاب در آنها تعریف شده است ممانعتی ندارد. فقط گردی صورت باید کاملا واضح باشد. نیازی به چاپ عکس ندارید، عکس باید به صورت فایل دیجیتال به شما تحویل داده شود. از عکاسی هایی که فایل عکس را به شما نمیدهند خدمات عکس لاتاری دریافت نکنید. شما نیازی به چاپ عکس ندارید و فقط فایل مورد نیاز است.

جهت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱ با کارشناسان حامی مهاجران پردیس تماس بگیرید.

تلفن های تماس: ۶۶۵۳۱۰۹۱ – ۶۶۵۳۳۰۷۲ – ۶۶۵۳۳۲۵۴ (۰۲۱)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با آریا سفر پردیس
error: Content is protected !!