وقت سفارت آمریکا

وقت سفارت آمریکا

وقت فوری سفارت امریکا | سفارت آمریکا

در ایران به دلیل علت عدم روابط کنسولی بین آمریکا و کشور ما، متقاضیانی که قصد دریافت وقت سفارت آمریکا و اخذ ویزای آمریکا را دارند باید به یکی از کشور های اطراف ایران که از جانب کشور آمریکا تعیین گردیده است، مراجعه نمایند. متقاضیان دریافت ویزای آمریکا می توانند با دریافت وقت فوری سفارت امریکا را از دبی ، ترکیه و ارمنستان نسبت به اخذ ویزای خود اقدام نمایند.

علاوه بر این ۳ کنسولگری، کنسولگرهای دیگری نیز وجود دارد. ، اما ممکن است با مراجعه به کنسولگری های متفرقه با این گفته مواجه شوند که شما باید باردیگر مدارک خود را به یکی از کنسولگری های ویژه ایرانیان ارائه دهید. هرچند که امکان مراجعه ایرانیان به سایر کنسولگری ها وجود دارد، کنسولگری های مختص ایرانیان با مدارک متقضایان ایرانی و زبان فارسی آشنایی کامل دارند. پس بهتر است متقاضیان از یکی از این سه کنسولگری اقدام نمایند تا با مشکلات احتمالی مواجه نشوند.

وقت سفارت آمریکا

متقاضیان ویزای آمریکا و مسافران به آمریکا میبایست جهت اخذ ویزای توریستی آمریکا، اقدام به گرفتن وقت سفارت آمریکا نمایند. در صورتی که قصد سفر به آمریکا را دارید، می توانید از طریق ما برای گرفتن ویزای تضمینی آمریکا اقدام کنید. مانند سایر ویزاهایی که توسط ما اخذ می گردند، ویزای توریستی آمریکا برای شما به صورت کاملا تضمینی دریافت می گردد. پروسه دریافت ویزای شما از زمان شروع تا زمان تائیدیه سفارت، حد اکثر ۳ ماه طول خواهد کشید.

چنانچه مایل به دریافت ویزای آمریکا بودید، با کارشناسان ما در “حامی مهاجران پردیس” در تماس باشید.

تلفن های تماس: ۶۶۵۵۱۷۶۱ – ۶۶۵۳۳۲۵۴ – ۶۶۵۳۳۰۷۲ – ۶۶۵۳۱۰۹۱ (۰۲۱)

مراحل دریافت وقت سفارت امریکا

همانند بسیار از کشورها برا عبور به کشور آمریکا نیز متقاضیان نیاز به مجوز ورود به خاک این کشور را دارند. اولین قدم گرفتن وقت سفارت آمریکا به منظور اخذ ویزای آمریکا می باشد. متقاضی باید در تاریخ معین برای مصاحبه حضوری و انگشت نگاری همراه با مدارک مورد نیاز خود به یکی از سفارتخانه های آمریکا در کشورهای دبی، ارمنستان و یا ترکیه مراجعه کند.
چنانچه قصد دریافت وقت سفارت آمریکا را داشته باشید باید به آدرس اینترنتی که از طریق سایت سفارت آمریکا مشخص شده است مراجعه کنید، و دریافت وقت سفارت آمریکا به صورت تلفنی غیر ممکن میباشد. از آنجا که دریافت وقت سفارت آمریکا بصورت آنلاین و اینترنتی انجام میشود، آژانس های مسافرتی و مسافران به یک کارشناس خبره جهت گرفتن وقت سفارت آمریکا نیاز دارند. زمان باز شدن سایت تعیین وقت سفارت آمریکا به صورت نامنظم میباشد و زمان نوبت دهی مشخص نمیباشد و همچنین پس از باز شدن وقت ها در مدت زمان کوتاه چند دقیقه ای تمام وقت ها پر می شود. در روند تعیین وقت سفارت اسپانیا، متقاضیان باید پس از ایجاد حساب کاربری و انجام مراحل آن، درخواست خود را ثبت و جهت اخذ وقت ملاقات اقدام نمایند.
کارشناسان با تجربه و خبره ی “حامی مهاجران پردیس” با سالها تجربه در زمینه ی تعیین وقت سفارت آمریکا با توجه به نوع ویزای درخواستی متقاضی و همچنین تاریخ سفر، در اولین زمان ممکن اقدام به دریافت وقت سفارت برای کشور آمریکا می نمایند.
لازم به ذکر است فاصله زمانی تا اولین وقت موجود، با توجه به تعداد متقاضیان دریافت ویزای آمریکا و محدودیت پذیرش کنسولگری موردنظر متغیر است. گاهی می توان برای روز بعد وقت مصاحبه دریافت کرد و گاهی وقت های سفارت تا چندین ماه پر شده است.
گاهی فرآیند دریافت وقت سفارت آمریکا ممکن است بین ۲ الی ۳ ماه زمان ببرد. توجه داشته اگر قصد سفر به این کشور را دارید بهتر است هرچه سریعتر اقدام کنید .

وقت سفارت امریکا | وقت مصاحبه حضوری در سفارت آمریکا

پس از دریافت نوبت و وقت سفارت آمریکا متقاضیان دریافت ویزا میبایست در تاریخ مقرر شده توسط سفارت برای تحویل مدارک مورد نیاز و انجام مصاحبه با افسر مربوطه به کنسولگری ایالات متحده مراجعه کنند. لازم به ذکر است کامل بودن مدارک مورد نیاز و همچنین مصاحبه ی شما با افسر برای شما سرنوشت ساز است. افسر مربوط به پرونده ی شما با توجه مدارک ارائه شده توسط متقاضی و همچنین روند مصاحبه، تعیین می کند که شخص واجد شرایط برای اخذ ویزا هست یا خیر! لازم است با رعایت برخی اصول و نکات شانس دریافت ویزای خود را بالا ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با آریا سفر پردیس
error: Content is protected !!